Słowniczek niewerbalny

Nasze kochane Panie, niezwykle rzadko komunikują w jasny sposób to co chcą przekazać. Prym w komunikacji niewerbalnej wiodą sytuacje związane z miłością, związkami międzyludzkimi.

Dlatego tak wielką popularnością cieszą się kursy poznawania mowy ciała, czytania z napięć na mięśniach twarzy. W tą lukę na rynku wejdę i ja. Zamieszczam Państwu podręczny słowniczek powszechnie używanych przez nasze Panie terminów, pod którymi kryją się inne, prawdziwe znaczenia przeznaczone dla Panów, ale także i dla Pań.

Impotent – facet którego nie podniecają wałki tłuszczu, cuchnący oddech, celulitis, poobgryzane paznokcie, „orientalna uroda” przypominająca basiora.

Egoista – facet nie chciał spełniać marzeń i pragnień kobiety swoim kosztem, nie chciał poświęcić swojego życia, czasu, pracy i przede wszystkim pieniędzy dla spełniania zachcianek i zapewniania rozrywek.

Żałosny – masz inny światopogląd, niż kobieta.

Nieuduchowiony – uważasz że nadwaga i galaretowaty brzuch nie jest sexy, a także że nadwaga jest winą jedzenia a nie genów. Nie doceniasz także głębi duszy otyłych Pań.

Pusty – nie uważasz że bycie gejem, metroseksualistą, otyłym, jest wspaniałe.

Męska szowinistyczna świnia – uważasz ze godzina dziennie spędzona na nacisnięciu guzika w pralce, odkurzenie pokoju oraz zrobienie kotleta nie jest równoznaczne z Twoimi 10h w pracy w cieżkim stresie.

Nieodpowiedzialny – masz za mało pieniędzy na bogate życie, i perspektyw na rozwój zawodowy (chcę być Panią prezesową a Kowalska niech zdycha z zazdrości)

Niedojrzały emocjonalnie –  nie stałeś się tak zapatrzony i zakochany że w razie absurdalnych próśb uwłaczających Ci, potrafisz odmówić wywołując tym samym cierpienie u Pani.

Tchórz – odszedłeś od znerwicowanej, zakompleksionej i chorobliwie zazdrosnej kobiety, zanim to ona pierwsza od Ciebie odeszła napawając sie triumfem upokorzenia Ciebie swoim odejsciem.

Gnojek – gdy opuściła Cię kobieta z drwiącym uśmieszkiem wyznajac Ci że ma kochanka, nie kajałeś się, ze łzami w oczach nie blagałeś o przebaczenie i nie oferowałeś na kolanach kwiatów i prezentów tylko zaakceptowałeś to i nadal szczęśliwie sobie żyłeś, randkując z innymi kobietami.

A teraz zwroty, pytania, i to co oznaczają.

Zniszczył mi życie – po porodzie zrobił badanie DNA dziecku, bardzo podobnemu do listonosza.

Jesteś chory na zazdrość, zal mi Ciebie, lecz się – skąd on wie???

Co porabiasz w życiu? – ile zarabiasz, jakie masz stanowisko, masz samochód i mieszkanie?

Jakim jesteś człowiekiem? – czy jesteś skąpy dla swojej kobiety?

Masz dobre serce? – czy da się naciągnąć na coś fajnego?

Jesteś dobrym porządnym człowiekiem, bardzo Cię szanuję kochanie – a Twój kolega jest świetny w łóżku, jeleniu.

Misiaczku – rogaczu.

Tygrysku – kup wiagrę.

Mój Ty ogierze – jesteś beznadziejny.

Czy kochasz zwierzęta? – czy weźmiesz moją mamę do siebie?

Kochasz mnie? – kupisz mi nowe tipsy?

A teraz zwroty i terminy używane przez Panie wobec Pań.

Zimna sucz – kobieta wiedząca czego chce od życia, nie marnująca życia na seriale, rozwijająca się, ucząca, podróżująca po świecie, nie dająca się zapędzić do garów, i nie biorąca byle jakiego faceta „niechby bił, byle był”

Pusta lala, barbie – szczupła, zgrabna, atrakcyjna, zadowolona z życia i uśmiechnięta kobieta.

Żałosna egoistka – nie urodziła trójki dzieci w wieku 20 lat i nie haruje teraz w garach, nie użera się także z zakompleksionym, wiecznie pijanym mężem dla którego jedynym możliwym okazaniem uczuć jest uderzenie dziecka i żony.

Wartościowa fajna babka – spocona kobieta z olbrzymią nadwagą, i zarośniętymi nogami.

Mądra dziewczyna – kobieta oglądająca w każdej wolnej chwili telenowele Brazylijskie.

Wrażliwa dziewczyna – brzydka dziewczyna.

Zdrowa dziewczyna – dziewczyna całą noc puszczająca bąki z przejedzenia.

Lubię Cię – wydrapie Ci oczy, zdziro.

Miło było Cię poznać – spójrz jeszcze raz w ten sposób na mojego faceta a wyrwę Ci kłaki.

Coś bym przekąsiła – wiaderko lodów, torebka chipsów, duża pizza a po tym herbata oczyszczajaca by sprowokować odchudzajacą biegunkę.

0 myśli na temat “Słowniczek niewerbalny”

    1. Chyba pomieszłeś światy…Czytając ten tekst odniosłam wrażenie, że albo od bardzo dawna jesteś sam i obwiniasz za to kobiety, albo jakaś kobieta kiedyś Cię skrzywdziła i potrafisz otrząsnąć sie i iść dalej…Na prawdę uważasz, że jesteśmy takie złe?Jeśli tak, to bardzo Ci wspólczuję……i życzę powodzenia w zyciu w Twoim wyimaginowanym świecie…Pozdarwiam.

  1. Tak…- z tego wynika ile zła siedzi w nas – kobietach…. Zawistne, małostkowe, pragnace stłamsić faceta, pozbawić go wszystkiego co ma i wytłuc wszystkie szczupłe rywalki….A potem siedzieć i żreć z rozkoszą…wiadrami… Czy Ty nie masz jakiejś obsesji??? Żeby było jasne – jestem szczupła i zgrabna. Do tego bez męża – na razie – z wyboru! I nie oczekuję od faceta kasy.

  2. hahah super. Jako feministka musze stwierdzić że znasz się na kobietach i masz rację,Dawno sie tak nie usmiałam,,FAJNE

  3. w większości prawda;/ słyszałam jak o mnie mówiły ‚koleżanki’ że jestem pustą barbie… kobiety są strasznie zazdrosne!:(

  4. „Tchórz – odeszłeś od znerwicowanej, zakompleksionej…”Znów się czepiam ale na mój gust jeśli od takiej „odeszł” a nie odszedł to nie jest tchórz tylko gamoń bez szkoły 🙂

  5. na ogół takie poglądy nt mezczyzn mają ci z nich, którzy są:a) niezaradni zyciowo,b) wszysco co mogą i umieją dać kobiecie, to wycieczka PKS-em na łąkę i zaproszenie na ciastka na jej koszt.c) zakompleksieni.Zeby krytykować otyłe panie, samemu trzeba nie mieć sobie nic do zarzucenia. Prawda Panie nadęty?

  6. No Mistzr wie co się sprzedaje w dzisiejszych czasach.Gratulacje!Szkoda tylko,że sam się nie sprzedaje za dobrze, a nawet wcale,bo nikt Mistzra nie chce brać nawet za darmo!A taki mądry marketingowiec z niego!Ciekawe tylko czy tak samo myśli jak tu nam pisze?

  7. Podręczny słownik koniecznie trzeba uzupełnić!Męska świnia – facet który tylko o jednym myśli. Przepełniony męskimi chuciami. Seksoholik. Tylko by seksualnie wykorzystywał i dokonywał gwałtów małżeńskich. Nier ukorzy się to i nie skamle o łaskę pańską od święta tylko ciągle truje o obowiazkach małżeńskich. itd. Sic!Wszyscy faceci to świnie – j.w. tyle że odnosi się to do całej brzydszej części gatunku ludzkiego.On jest taki wrażliwy, doskonale się z nim rozumię, nio! – znaczy że facio musi być gejem.A niech …tam………no dobrze…. – znaczy facet sprawił się wyjątkowo dobrze, tj. przyniósł wyjątkowo obfity zakrwawiony łup zdobyty kosztem bliźnich a teraz niczm kanapowa psinka skamle o łaskę pańską koleżanki małżonki. Wielka obietnica się spełni……. samczyk przypomni sobie…………..jak to się robi! Sic!

  8. co do „męskiej szowinistycznej świni” to sie baaardzo pomyliłeś, bo zwykle bywa tak, że obie osoby haruja po 10 albo i więcej godzin, tyle że po pracy kobieta jeszcze „musi” odrobić swoją dolę, chyba że ma fajnego faceta. A nawet jeśli jest gospodynią domową, to spróbuj sie zajmować małymi dziećmi, nie dosypiać, gotować (chcesz zaaplikować maleństwu kotleta?), sprzątać, itp – pewnie po tygodniu entuzjazm by ci przeszedł. A i męska praca to nie tak znów często 10h w stresie ale serfowanie po necie, opowiadanie o d.. i sporcie i odwalanie chałtury w całkiem miłych warunkach. A co byś powiedział na definicję: „uduchowiony” – nadęty, nie pracujący, wykręcający sie chorobą, obibok; „wszystkowiedzący” – pełen rad dla innych i nie potrafiący zastosować ich we własnym życiu, nie radzący sobie z agresją, itp., itd

  9. Ojcze nasz, który jesteś w niebie Mam taką prośbę wielką dziś do Ciebie Daj mi faceta i ma być bogaty Ma mieć Ferrari – za cash nie na raty Duże mieszkanie, a najlepiej willę Ma mnie wciąż słuchać, nie tylko przez w chwilę Ma mnie zadowalać kiedy mam ochotę Śniadanie mi robić – nie tylko w sobotę Oglądać romansy, biżuterię kupić W życiu mym nie będzie mógł się nigdy upić Nie chce nigdy widzieć jego własnej matki Ja wydaję kasę – on płaci podatki On nie ma kolegów – ja mam koleżanki Kont ma mieć on wiele – okoliczne banki Złotych kart bez liku, czeków co nie miara Jak mi to załatwisz – wzrośnie moja wiara Modlitwa wieczorna faceta : Panie mój daj mi głuchoniemą nimfomankę z dużym kontem w banku. Ma być właścicielką sklepu monopolowego i mieć własny jacht i napalone koleżanki nimfomanki. Wiem że to się nie rymuje – ale tu nie o rym chodzi …

  10. no ma to cos w sobie jednak jest tez troche subiektywne.. miales jakies powody zeby w ten sposob wszystko opisac? nawet jesli nie to nie wiem moze miales zwyczajnie szczescie ze trafiles albo jetes taki dobry w pisaniu, albo w obserwowaniu ludzi . dobry psycholog to dzis podstawa:) nawet nieźle.

      1. smieszne? no to masz kolego niezle poczucie humoru :/ jesli Twoim zdaniem zabawne jest obrazanie innych, wytykanie ich wad, wyolbrzymianie czegos to gratuluje. pamietaj, nie wszystkie takie sa jak napisales, nie wiem do mnie nie pasuje zaden z „terminow” Twojego slownika :/

  11. Śmieszne to jest ale jednocześnie wyjątkowo złośliwe. Nie sądziłam że masz aż tak złe doświadczenia z kobietami, Mistrzu. A co do definicji „męskiej, szowinistycznej świni” – ciut przegiąłeś

  12. A skad Ty wiesz takie rzeczy a raczej brednie… Czy myslisz ze kazda dziewczyna patrzy na faceta ze stanowiskiem, forsa, dobrym samochodem… Chyba ktos nie słyszał o prawdziwej milości no ale coz…-nie dziwie s ie z takim podejsciem do zycia i kobiet… Jaki macho z Ciebie…

  13. beznadziejne i okropne!! bardzo malo w tym prawdy! nie baw sie w psychologa, ‚mareczku’, bo ci nie wychodzi, o!

  14. hah…rzeczywiscie – jesli chodzi o rod kobiecy – sa zazdrosne – jak cholera -ale wynika to zapewne z kompleksow jakie sobie ubzduraly-bo przeciez kompleksy to nic innego jak wlasnie nasze wymyslu, przwrazliwienie, porownywanie sie ciagle z innymi…nie ma na co tracic czasu!!!!buziaczki

    1. kompleksy to jest czasem przewrazliwienie, ale czasem (niestety)prawda. Może ktos byc po prostu samokrytyczny i widziec swoje przywary

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *